Hänt en hel del sen sist.

Ja, vad har hänt sen sist.
Alvin blev i alla fall sjuk runt den 12 o var inlagd på sjukhus i två dagar. Han var riktigt dålig.
Stackaren har fått infektionsastma. Så nu har han medicin han ska ta så fort han blir infekterad.
Sen var det ju varit jul.
Det var jätte mysigt. Roligt med allt papper o snören, men en hel del av presenterna var jätte kul med.
Han fick en massa roliga saker, som leksaken, gåvagn, bil, cd-spelare, kläder, pengar o en massa mer.
Det hade nog räckt med hälften av allt presenter.
Sen nu är det min tur att vara sjuk. Var länge sedan jag var det nu, så Alvin får spenderar dagarna med pappa, för jag vill inte smitta honom.
Och så är det snart nyårsafton. Ska bli mysigt. Louise ska komma till oss...om jag blivit bra o så ska vi äta smörgåstårta o dricka rosapantern o champange :)
Ska bli riktigt trevligt.
Har blivit nästan tradition att fira med henne. har gjort det dom fyra sista åren nu.
Nu ska jag skriva en lapp på vad som ska handlas hem från affären.
Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0