Klippt mig!!

I måndags blev det äntligen av. Var och klippte mig.
Blev super nöjd. Faktiskt bättre än jag hade trott.
Så nu slipper jag det långa jobbiga håret, som jag ändå aaltid hade uppsatt.

Alvin ligger i sin säng på rummet och vilar lite nu. Han var helt slut när Louise hade busat med honom.
Han satt i hennes famn och lyssnade på musik och bara slocknade. Skönt.
Hoppas han sover en bra stund nu. Han vaknade nämligen vid tre i natt och ville inte sova mer, men jag lyckades få honom att somna igen efter lite mer än en timme *suck*
Sen vill han inte sova mer än till 7.00, och han brukar sova längre än så i vanliga fall.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till medan han vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0