Ska ha ny frisyr.

Att det ska vara så svårt.
På onsdag är det dags att klippa sig.
Vill göra något annorlunda mor som jag har det nu.
Vill klippa av en massa på det.
Problemet är att jag inte vet hur!!!
Vad ska jag göra??
Har varit inne på så många olika sidor o letat att jag tappar räkningen.
Hittar inget som jag verkligen älskar.
Visst det finns ju en massa som är snyggt, men jag måste ju älskar det o helst passa i det med :P
Det är inte alls det lättaste.
Har två dygn kvar att hitta något.
Börjar bli lite kris nu ju.
Vill ju inte bara klippa topparna denna gången med.
Hoppas jag hittar något snart.
Hoppas, hoppas, hoppas.

Var ute o gick innan i förmiddags.
Helt underbart väder ute.
Sol, men ganska kallt.
Det blev att på med en massa kläder o vantar på händerna *brrr*
Men det var verkligen skönt.
Sen in o drack en kopp värmande kaffe. *mums*

Köpte ny åkpåse till Alvin förra veckan.
Det blev så fint i vagnen.
Självklart var det Elodie details, retro revolution.
Finns ingen snyggare :)
Nu har jag äntligen köpt åkpåsen till Alvin.  Den är sååå fin.  Det var verkligen inte lätt att få tag i den.   Det var slut överallt.  Hittade den på det sjätte stället som jag ringde till och dom hade bara två kvar. vilken tur.  Den nya åkpåsen är ju naturligtvis Elodie details, retro revolution.   Det finns ju ingen snyggare än den.  Köpte även napp, napphållare o nappflaska i samma :)  Det blev så fint i vagnen.  Sååå gulligt när han ligger där nerstoppad i vagnen med nappen i munnen :)

Nu ska jag o lille totten upp till mormor o morfar.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har me den!!!!

2008-12-18 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0