Lång promenad.

Idag var jag och Louise ute och gick en riktigt lång runda.
Det var verkligen skönt ute.
Alvin verkade tycka att det var skönt. Låg i vagnen och viftade med armarna, sen somnade han en stund.
Efter promenaden följde Louise med in på en kopp te...gott gott.
Alvin satt hos Louise och lekte under tiden. Han tycker verkligen om henne. Han skiner upp när han får syn på henne :)

Sen har jag ring och beställt tid för klippning idag.
Så på onsdag ska jag klippa av håret en bra bit. Längtar verkligen.
Är så trött på mitt hår. Det är bara i vägen. Måste alltid ha det uppsatt och det är inte alls kul.

Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa lite med Alvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0