Dags att krypa i säng!!!

Vi sa ändå innan idag att vi skulle lägga oss tidigare idag. Men så blev det ju inte. Vilket jag hade förväntat mig. Men man hade ju hoppats i alla fall.

Kan väl berätta lite om dom senaste dagarna när jag ändå sitter vid datorn o försöker skjuta lite till på natten :P

I tisdags var jag i skolan. Upprop. Gud vad folk det var som skulle läsa på komvux i år!!!
Hela salen var full, till o med folk som fick stå upp.
Var en sväng hos Louise på kvällen. Drack en kopp kaffe o fick lite tyg av henne jag kan prova sy av innan jag köper tyg o syr till Alvin :) TACK gumman.
Sen händer det nog inte så mycket mer i måndag, inte mer än det vanliga i alla fall.

I onsdags Var jag o min pappa o handlade. STOR ahndlade, så nu är frys, kyl o skafferi fyllt. Skönt, men stackars plånbok.

I går hände inte så mycket. Lugn dag.

Idag var jag o Alvin nere hos Alvins mormor. David, Alvins morfar o morbror var i stan en sväng.
Trött kille redan vi 17 när vi kom hem. Fick sysselsätta honom. Fick kvällsmat vid 19.30 o la sig sen efter tandborstningen. 
DÅ VAR HAN HELT PLÖTSLIGT INTE TRÖTT MER!!!
Lekte för fullt i sängen, kastade sig fram o tillbaka o skrattade o pratade till 21.30. Gick in o pratde med honom, sen slocknade han nog direkt efter vi stängt dörren efter oss!!!

Kollat på en film ikväll...Skit film.

Ska krypa i säng nu...MÅSTE!!!

Ha det bra med er alla. 
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0