Klädparty idag.

Vad har då hänt sedan sist jag skrev??
Har inte riktigt haft något att skriva dom senaste två dagarna. Det har inte hänt så mycket faktiskt. 
I fredags kväll var jag en sväng hos Louise. Vi drack lite kaffe, snackade o kollade på en film som vi båda kallade skit i början, men som faktiskt visade sig vara riktigt spännande o bra.
Igår hände det inte heller så mycket. Var hos Alivs mormor o morfar i ca 45 minuter. Gammelmormor var där. 
Innan det hade han pratat med farmor o farfar på datorn. Roligt. 

Var bara tvungen att lägga in en bild o visa hur Alvin såg ut i fredags när vi fikade o han fick äta ett litet cholkad kex.



Visst är han söt?!
Lille kladdmonster.


Idag ska jag på klädparty. Senare i eftermiddag. Det ska bli riktigt trevligt.
Det är sååå fina kläder. Lite dyra, men ändå. 
Wild Mango heter märket.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer fram till dess. 
Alvin var vaken i två timmar i natt, så han är redan trött o får vila en liten stund.
Han skulle ju naturligtvis vakna samma tid som vanligt fast han hade varit vaken så länge.
Knasiga unge.

Känner mig rastlös i dag, är trött, sov bara 4 timmar i natt o har ont i huvudet.
Finns väl inte direkt något att göra just nu, så jag tror jag sitter o slappar lite istället :)

Ni får ha det så bra. 
Kanske skriver mer i kväll.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0