Länge sen sist...

Såg att det var över en vecka sedan jag skrev något sist.
Har hänt lite sedan dess.
Hade första lektion i vård o omsorg i måndags, intressant.
Sen i tisdag ramlade jag riktigt illa här hemma. Slog huvudet, axlen o armen i väggen, vred tummen på något konstig vis, gör fortfarande ont, men det värsta var benet. Det ena fick bara en liten smäll, men det andra var det värre med. Det fick en ordentlig smäll. Brände bort en ordentlig bit med hud, smällde det riktigt i golvet så det knakar om knät o fick ett hemskt blåmärke. Kan fortfarande inte gå normalt på benet o i morgon bitti är det en vecka sedan det hände. Hoppas verkligen att det blir bättre snart.
Så i onsdags blev det ingen skola eftersom jag inte kunder gå dit. Så jag får läsa det själv hemma. Har en del som ska vara färdigt tills på onsdag morgon.
Sen resten av veckan hände det inte så mycket eftersom jag inte kunnat göra något direkt.
Igår var i alla fall Louise här några timmar. Trevligt trevligt. Drack kaffe o pratade en massa som vanligt. O Alvin ville helst inte lämna hennes knä.
Nu ska vi snart gå ner till mina föräldrar eftersom det är svårt med Alvin o denna värken samtidigt.
Får gå in o ta upp honom snart eftersom han precis vaknat. Men han får ligga o piggna till lite först.
Ha en bra dag med er alla.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0