Nu vad dagen slut.

Det var riktigt trevligt hos Louise idag på Tupperware party.
Köpte inget, men det finns ju saker som man vill ha, helt klart.
Får väl köpa det en annan gång.

Innan jag gick hem från Louise kollade vi igenom henne sömnads tidningar.
Hittade en del mönster på kläder till Alvin.
Har ju fått för mig att jag vill sy lite till till honom. Ska faktiskt bli riktigt roligt.

När jag kom hem gick vi en sväng till mina föräldrar.
Sen var det bara hem o ge Alvin lite välling o få honom i säng.

Nu ligger han o sover gott i sängen o jag har precis kollat på en film.
Den hette Passengers. Riktigt bra faktiskt. Trodde bara den var sådär när jag läste om den.

Nej, nu ska jag ta o krypa i säng. 
Ska till BVC med Alvin i morgon vid 10.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0