Så var denna dagen med slut.

Idag har det inte hänt jätte mycket.
Louise var här en sväng innan idag. Hon lånade mig sina böcker från skolan. Så snällt av henne, så jag slipper köpa nu när skolan börjar. Tack så mycket gumman.
Känns faktiskt riktigt roligt att skolan börjar snart. Det är ju några år sedan sist, nu nu känns det som sagt till o med kul.

Annars idag har jag varit hos optikern. Så nu är det glasögon som gäller igen.
Har hittat ett par jag verkligen trivs med som är sååå snygga o känns verklgien som jag.


Är dom inte snygga?

Annars har inte inte hänt så mycket.
Var förresten en sväng nere hos Alvins mormor o morfar med efter vi kom från optikern.
Mamma o pappa var med där o gjorde synundersökning samtidigt.
Alvin älskar att vara hos mormor o morfar. 

Fick även hem ett paket med kläder från HM till Alvin. Hade beställt massa kläder till honom. Bland annat vinterkläder, så nu kan han busa när det blir snö, underkläder, jeans, en super fin t-shirts kofta o velourbyxor med zip-tröjor till. O lite annat. Sååå fint. Det är ju ganska svårt att hitta bra byxor till honom nu eftersom han är så lång o behöver 86 eller 92 i kläder, men så måste ändå blöjan få plats i byxorna med. Men jag hittade super snygga baggy jeans till honom. Han kommer bli så snygg i dom. Bortskämd unge. Nu har han kläder så han kan bada i dom :P
Behöver bara köpa lite strumpor o vinterskor till honom, o ett par termobyxor till.

Nej, nu ska jag ta o krypa ner i sängen. 
I morgon blir det besök ifrån Danmark. Ska bli sååå trevligt. 
Får se hur mycket av det dom säger som David förstår...Smålänning :D.

Ha det bra med er alla.
Puss o kram.



Kommentarer
Postat av: Malin

De glasögonen var supersnygga!

2009-08-05 @ 12:48:13
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: madde

dem va kanon snygga=)

2009-08-15 @ 21:30:25
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0