Slö idag.

Idag känns det som man inte riktgit kommer i gång. 
Har inte fått något gjort än idag...O kommer antagligen inte få det heller direkt.
Det enda jag har gjort hittills är att jag har satt i sång en masikn med disk o ska snart sätta på en maskin tvätt med.
Så som man tråkigt nog måste göra. 

O lite mer än två timmar ska jag vara hos Louise med. 
Hon ska ha tuppereare party. Ska bli riktigt trevligt.
O sen nästa vecka ska hon ha party igen, fast med barnkläder. 
Det är kläder från Wild Mango. Sååå snygga kläder.

Får se om jag köper något hos Louise, men tror inte det. 
Det är ju så dyrt. Så det får nog bli en annan gång.

Tror jag ska ta o sätta igång en kopp kaffe till. 
Är väldigt kaffesugen.

Efter det ska jag stoppa in sängkläderna i tvättmaskinen så jag kan få lakanen rena. 
Så tråkigt när dom ligger i tvätten. Ser ut som man har mer tvätt än vad man egentligen har.

Ni får ha det så bra med er alla. 
Skriver antagligen mer i kväll o berättar hur det var på Tupperware partyt.

Ha en fortsatt bra dag med er alla. 
Puss o kram på er.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0