Super trevlig dag.

Idag har det varit en super trevlig dag.

Det började med att vi åt ganska sen frukost idag efter att ha plockat undan lite i köket.
Efter det gick vi till Alvins mormor o morfar. Lite mys, sen kom det besök dit ifrån Danmark.
Det var riktigt trevligt. Det var vänner till min farfar som kom. Vi har inte träffat dom på jätte länge.
Ettie o Dagmar är sååå snälla. 

Alvin fick en handduk av Dagmar som han sprang runder med o var jätte stolt över :P Såg så roligt ut.
Sen av Ettie fick han en bok som min farmor o farfar hade gett till henne o hennes man när dom fick sitt första barn. 
Jag blev så rör när jag fick den. Tårarna ville nästan trilla ner för kinderna. :'(
Det var i alla fall riktigt trevligt när dom var där.

Efter att dom hade åkt hem låg Alvin o vilade lite o jag satt o slappade i soffan. Sen när han hade vaknat gick vi hem o Alvin fick lite middag. Sen middag idag, men ibland får man ändra på tiderna.

Sen var det lite bus o sen gick vi ut en sväng. Gick inom affären o handlade lite mat. 
Guuud vad varmt o kvavt det var ute, det var inte alls skönt. Ville bara in igen o starta fläkten.

Väl hemma var det lite bus till, sen var det dags för Alvin att sova, men han fick för sig att han inte alls skulle sova ikväll, så han satt o lekte i sängen i över en timme. Tror inte han somnade förrän 21.15. Så han kommer helt klart att sova hela natten...om han inte vaknar av nån dröm eller så.

I morgon händer det absolut ingenting. Tar dagen som den kommer.

Nu sitter jag o kollar på en ganska bra film på 9:an. Den heter Why i wore lipstick to my mastectomy.

Ska kolla klart på den, sen får jag se om det blir sängen eller så.

Ha det bra med er alla.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0