Trött!!!

Idag vakande lillemannen vi 6.50. Gick upp o gav honom välling, men jag var så trött, så efter la jga honom o hoppades att han skulle somna om igen, men det ville inte han. Han låg i sängen o lekte med gosedjuren i en halvtimme innan vi gick in o tog upp honom. 
Satt mig o läste tidningen o lite sånt. Sen blev det frukost vid 10.00 :P 
Efter det satte sig Alvin på golvet o lekte med sina leksaker, så jag satte mig o kollade på våra bästa år under tiden.

Vad hittade vi på sen??
Jo, David o Alvin lekte lite medan jag gick in o duschade. Sååå skönt. Det har ju varit så varmt idag. Sen var det dags för middag. Potatis, ungsstekt falukorv o spenat. 
Det var första gången Alvin åt spenat, men han älskade verkligen det. Åt tills jag trodde han skulle spricka.

Sen gick vi ut o gick en rund, gick inom affären o stannade en sväng hos Alvin gammelmormor. Trevligt.


Alvin Rev sönder en hushålls rulle.
Ruta för ruta.
(Bilden är tagen hos Alvins gammelmormor för tre dagar sedan.)


När vi kom hem gick vi inom Alvins mormor o morfar i ca 45 minuter. Sen hem för att Alvin skulle prata med farmor o farfar på datorn. Han tyckte det var lika roligt som vanligt.
Kul att det finns webbkameror, annars hade ju inte hans farmor o farfar fått se honom så ofta. 
Synd att dom bor så långt bort.

Sen blev det lite lek till innan det var dags för Alvin att krypa i säng, men han ville inte somna. 
La sig 20.00, men somade inte förrän runt 21.10.
Men nu sover han i alla fall, o jag sitter bara här o slappar.

Ska leta upp en film att kolla på nu.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0