Inget skrivande igår.

Igår kväll blev det inget av med att jag skrev här. Fick en sån jävla huvudvärk ungefär samtidigt som Alvin pratade med sin farmor o farfar på datorn. Vilket påminner mig om att vi måste posta paketet idag.
Det hände inte så mycket igår. Tvättade i tvättstugan. Blev av med allt utom en maskin, som jag ska ta o tvätta upp här hemma idag istället. Det fick inte plats i torkrummet, sen är det bara en maskin som funkar i tvättstugan med, den andra vill inte centrifugera. Får se hur lång tid det tar innan den blev bytt.
Jag skulle ha bakat igår med, men det orkade jag inte med huvudvärken. Ska försöka hinna med att göra det idag istället. Får se vad vi mer hittar på.
Har i alla fall en liten trött Alvin idag. Han vaknade vid 6.45 o fick blöjan bytt o fick välling, sen somnade han igen o sover fortfarande.
Jag kunde i alla fall inte somna igen, fast jag är SKIT trött. Får vi tidig säng ikväll istället.
I morgon står det städning på schemat. Mindre  kul, men skönt när det är gjort.
Ska ta o beställa hem lite medicin nu med. Alvins är snart slut.
Pratade med Telia igår med. Vår digitalbox har det blivit något fel på, eller kontrollen, vet inte riktigt vilket. Det går i alla fall inte att byta kanal. Så nu har vi "bara" dom vanliga kanalerna fram till nyår ungefär. Killen jag pratade med trodde att det skulle ta så lång tid att få nytt hemskickat med tanke på att det är jul o så. Man känner verkligen att man vill ha dom andra kanalerna med nu. Det finns ju inget att kolla på om kvällarna annars. Men förhoppningsvis går det snabbare än han trodde. Håller tummarna för det i alla fall.
Nej, nu ska jag gå o sätta på lite kaffe till mig o hoppas på att Alvin snart vaknar så vi kan äta frukost. Börjar bli hungrig nu.
Ha det bra dag med er alla.
Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0