Köttbullar!!

Idag har jag stekt julens laddning med köttbullar. Det är inte alls kul att göra dom, allra mist alla rulla dom. Alvin stod bredvid när jag o skrattade när jag skakade på stekpannan, så dom skulle rulla runt.
Efteråt fick Alvin smaka o han tyckte att dom var jätte goda för han stod på golvet o sa MER hela tiden :) Gullunge. Bra att han godkänner mammas matlagning.
Sen ikväll efter Alvin hade gått o lagt sig ställde jag mig i köket igen och gjorde kokoskakor. Det är ju meningen att dom ska bli små o toppiga, men jag gjorde dom för stora, så dom blev stora o ganska platta, men smakade i alla fall jätte bra.
Jag skulle ha gjort kanelkakor med, men jag orkade helt enkelt inte, magen sa att den tyckte jag skulle sätta mig ner o ta det lugnt. Har haft så ont att jag vikit mig på mitten i mellan åt. Jävla skit.
Ska i alla fall försöka hinna med det i morgon.
Har tvätt tid bokad i tvättstugan i morgon med. Skönt att bli av med all tvätten. Det blir ju ganska mycket när man har små barn. Som tur är kan jag låta det hänga lite längre än vanligt, eftersom mina föräldrar har tiden efter mig bokad till sig. Brukar inte välja tiden mitt på dagen annars, det hinner ju inte torka annars.
Nu sitter jag bara här i soffan i slappar och lyssnar på HIM ♥
Ska ta o göra plats i frysen sen innan jag lägger mig, så jag kan få in köttbullarna o kokoskakorna i frysen med. Ja, o det jag ska göra i morgon med.
Nu, har jag inget mer att skriva för idag.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0