Snart kallar nog sängen...

Är verkligen helt slut nu. Har haft att göra hela dagen.
Började dagen lugnt med frukost, gos o lek, sen blev Alvin passad av sin mormor o morfar medan jag o David handlade hem inför julen. Det blev MYCKET handlat. Så nu ska nog allt vara hemma tror jag. Kanske kommer på något mer i helgen som behövs med. Får se.
Sen stannade vi kvar en stund hos Alvins mormor medan hans morfar o morbror var o handlade.
Efter det var det dags för Alvins vila. Han somnade direkt. Under tiden satt jag o slappade lite i soffan. Sen var det dags att fixa middag. Hade potatismos, kokt korv o pepparrotssås idag. Alvin älskade det. Åt snabbt upp o sa till att han var mätt.
Sen ställde jag mig vi spisen ännu en gång. Gjorde brunkål, glöggtryffel o gräddtryffel.
Så sen gjorde jag inte mer. Tyckte att det fick räcka för idag.
I morgon ska jag ställa mig o göra en massa köttbullar. INTE kul. Det är ju så tråkigt att rulla köttbullarna, men gott när det är klart. O köttbullar måste man ju ha :)
Nu ikväll har jag o David bara kollat på film. Kollade på Fred Claus.
Nu är jag trött i både kroppen o i huvudet, så jag tror nog att jag ska ta o krypa ner i sängen snart.
SOVA!!!
Känns verkligen som det behövs nu.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0