Ett yrväder i farten.

Alvin springer runder som en galning, i sin gåstol, här hemma för tillfället. Sen rätt som det är hittar han något hyss att hitta på. Det har blivit en liten klåfingrig gosse. Han han inte låta något ligga kvar om det är så att han når det på bordet eller så. Så man får verkligen hålla koll på honom. Just nu står han o försöker öppna glasdörrarna till tv bänken, vilket han inte lyckas med eftersom vi gjort så han inte kan öppna dom, så han blir arg. Men som tur är varar det inte så länge. Nu spelar han lite på munnen i stället. Så gulligt.

Själv är jag jätte trött-Sov dåligt i natt igen, fast jag var jätte trött när jag la mig.

Om en timme, ungefär, ska vi upp till Alvins mormor, morfar o morbror. Han tycker så mycket om det. Kul.

Nej, nu ska jag se om jag hittar något att äta.

Ha det bra med er alla. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0