Lungt...För stunden

Just nu sitter jag ner o bara tar det lugnt. Annars är det fullt upp. Har en massa att packa.
Vi fick en hel del packat igår, men det är fortfarande alldeles för mycket kvar.
Började på Alvins rum innan, men fick ta en paus eftersom mammas gosse blev trött o behövde vila.
Ska göra klart där inne när han har vaknat igen, vilket nog blir om en halv timme ungefär.
Ska bara ge honom lite middag först.

Man kan inte fatta hur mycket saker man har. Vi började med 30 flyttlåder, men fick hämta 10 till. Trodde det skulle räcka, men på måndag får vi hämta 10-15 till eftersom vi bara har 3-4 kvar.

Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe o lå mig ner i soffan en liten stund, innan det blir att dra igång igen.

Ha det bra med er alla.

Puss o kram på er.

♥ Alvin, mamma älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0