Så var helgen slut.

Kan inte fatta att denna helgen redan är slut. Den har gått jätte snabbt, men vi har hunnit med en hel del. Packat en massa.
Nu är det bara 5 dagar tills vi flyttar. Det kommer bli så skönt.

I veckan är jag o Alvin själva igen. Davids lov är slut. Tråkigt. Det har varit så mysigt att ha honom hemma hela dagarna.
I morgon tänkte jag o Alvin att vi skulle upp till hans mormor o morfar. Trevligt. Sen på kvällen förhoppningsvis få lite till packat. Det är inte så mycket kvar nu som tur är. Käner mig riktigt stressad nu. Känns som det inte rikgti finns tillräckligt med timmar om dagarna. Skulle vilja ha 3-4 timmar extra per dag, så man hinner med allt man ska göra.
Men man får väl göra det bästa av den tiden man har.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan o kolla lite på tv o slappa o njuta av lugntet när lillgossen sover, se ska vi med krypa ner i sägen o sova. Är så trött.

Ha det bra med er alla. Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0