Var tog dagen vägen.

Kan inte fatta det. Dagen bara försvann.
Har inte gjort så mycket idag.
Tog det ganska lugnt under första halvan av dagen, sen vi 14.30 åkte vi upp till mina föräldrar o vid 16.00 hade jag intevju sen. Det gick jätte bra. Ska gå bredvid nästa onsdag. Hoppas det kommer gå bra.

Nu ikväll har vi inte heller haft så mycket för oss. Alvin la sig vid 20.00 ungefär, men ville inte somna förrän ca 45 minuter senare, men nu sover han i alla fall gott.
Sen blev det middag framför tv. Kollade på Shear Genius.

Ska strax ta o krypa i säng.
Jag o lillgossen ska upp till hans mormor o morfar på förmiddagen, då ska deras hund iväg för att operara tassen.

Ni får ha det så bra med er.
Puss o kram.

♥Älskar min lilla familj över allt annat.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0