Ett par dagar sen sist.

Det var gått ett tag sen jag skrev...så vad har hänt?!
Det var varit nyår. Hade det så trevligt. Louise var är, så vi åt o drack o spelade lite.
Avlin sov gott. Vaknade inte ens av raketerna. Han har väl fått sina sovvanor av David :D
Han hade nya fina kläder på sig. Han var så söt mammas lilla gosse.
Fast han har hunnit bli så stor nu. Blev 6 månader i torsdags. Tiden bara flygeriväg.
Fick plocka bort två hela påsar med kläder, från hans lådor igår, som inte passade längre.

O snart är Davids ledighet med snart sluta. Är bara hemma tisdag med, sen är vi själva om dagarna igen.

Igår möblerade vi om i vardagsrummet med. Det blev riktigt bra faktiskt. Ville göra så det blev lite med plats, så att Alvin kan springa runder lite lättare med sin gåstol. Han tycker det är så roligt. Kan vara i den hur länge som helst.

Nu ligger gossen o vilar lite. Var helt slut efter allt busande idag.Somnade så fort han kom i säng.

Nu ska jag sätta mig o bara ta det lugnt en liten stund innan Alvin vaknar...sov nämligen bara 4 ½ timme i natt, skulle också behövt vila lite, men det får vara så.

Ha det bra med er nu.

Älskar min familj så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0