Ännu en dag slut.

Vad denna dagen har gått snabbt.
Jobbade mellan 7-15. Det gick bra. 
Hemma drack vi en kopp kaffe, sen gick vi ut en runda. Var på JL o den handlade vi lite mat.
Gaska skönt ute. Fast vi hann inte mer än hem innan det kom världens regnskur.
Gcik ner en sväng till mina föräldrar. Sen fixade jag lite middag. Sen har tiden bara försvunnit.
Strax krypa i säng. Jobba 7-13 i morgon. 

Idag var Anticimex här o sprutade, så vi kan få bort getingarna. Dom har byggt bo i väggen, så det låter som vi har en svärm med getingar i vardagsrummet. Riktigt obehagligt. Kollar mig runt efter dom hela tiden. Men nu tar det bara några dagar sen ska dom vara borta.

Nej, nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska lägga mig.

Ha det bra med er alla.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0