Ännu en lugn dag.

Idag har det inte heller hänt något speciellt. Bara slappat o busat :)
Alvin har provat en ny sak han fick i födelsedagspresent. V-tech. Lyckad present, för han ville inte slita sig ifrån den :)

Nu ligger lillen o vilar, var helt slut, emn ville vara uppe länge o leka. 
Hunden ligger bredvid mig o snarkar så hela soffan skakar :P

Fick hem glasögon idag som jag ska prova. Får se vila det blir. Finns två av dom som jag tycker bäst om, men det är ju svårt att bestämma sig. 
Trodde inte jag skulle behöva glasögon mer, eftersom jag varit utan i snart 4 år nu, men nu verkar det som jag behöver det ige. Ser suddigt o har mer huvudvärk än jag haft innan. Inte alls kul, så det blir att beställa en tid för syndundersökning o sen skaffa glasögon igen *suck* Men jag ska i alla fall hitta ett par riktigt snygga som jag kommer trivas med o inte bara nöja mig med ett par bara för att det ska vara så.

Resten av dagen som är kvar blir med ganska lugn. En sväng till Alvins mormor o morfar o sen laga middag.
Det blir ugnsbakade potatisskivor o teriyakifilé. Mumsigt :) 
Älskar asiatisk mat :)

Nej, nu ska jag ta o gå in till Alvin o ta upp honom. Nu kan han ju inte sova mer. Då kommer han ju inte kunna sova i natt.

Ha det bra med er alla. 
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0