Full ös....

Det är fullt upp idag. O inte på ett bra sätt.
Håller på att städa idag. Det är ju sååå tråkigt. Men det måste ju tyvärr göras det med. 

Just nu har jag en lite paus medan Alvin vilar. 
Ska snart resa på mig o fortsätta, så kanske jag hinner damma färdigt innan Alvin vaknar igen.

När det är färdig städat ska jag steka massa kött bullar.
I morgon kommer Lina o super söta Ebba hit. Tänkte att vi skulle bjuda dom på köttbullar då o så ska jag baka något gott att bjuda på med.
Sen kan man ju hoppas att det är fint väder i morgon, så man kan gå ut en sväng med. Kanske en sväng ner till lekplatsen.

Nej, nu kaske jag får ta mig i kragen o resa mig, så jag kan damma färdigt, så är det bara dammsugningen kvar. 
Men det skulle David ta sen när han var klar med bilen. Han skulle tvätta o vaxa den. Vilken tur att man slipper det, för det är ju ännu tråkigare än att städa.

Ha det bra med er alla. 
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0