Nu är nacken bättre igen...

I förr går kväll, fick jag nackspärr...ajj. Så jag kunde inte jobba igår, som det var meningen att jag skulle göra. Idag känns det bättre, men får hålla mig ifrån att lyfta Alvin, så nacken är helt bra i morgon när jag ska jobba.
Jobbar i morgon 7-15.

Just nu gör jag inte så mycket. Alvin ligger o vilar. Vilade en kort stund innan, så när han blev trött igen för en stund sedan stoppade vi honom i säng en liten stund till, så han orkar hålla sig uppe tills han brukar lägga sig.

Ska inte göra något alls resten av dagen. Bara fixa middag, för man måste ju ha mat, tyvärr. Känner inte alls för att laga mat idag. Men det blir i alla fall köttgryta med grönsaker o ris till. 

Sen ikväll ska jag krypa upp i soffan o kolla på film tänkte jag. Det får bli tidig säng ikväll eftersom jag jobbar i morogn.

Ringde Anticimex i morse. Har invadering med getingar på balkongen. Dom var här o sprutade på balkongen i början av sommaren med, på nästan samma ställe, men då var dom inte alls lika många o försvann snabbt efter att dom hade sprutat. En "tekniker" skulle ringa inom ett par arbetsdagar o bestämma tid för att komma. Dom har tydligen mycket att göra på sommaren o getingar utomhus prioriteras inte lika mycket. Det kan jag ju förstår, men jag vill ju ha bort dom nu!! För nu kan vi ju inte ha balkongdörren öppen, vill ju inte ha in dom. 
I natt när jag tittade ut på dom var det mellan 40-50 stycken där ute. Dom kröp på fönstren, väggarna o flög. Riktigt äckligt faktiskt. Tycker inte alls om getingar. Det är ju bara två veckor sedan vi hade en i sängkammaren som stack David i nacken mitt i natten.

Nej, nu ska jag göra lite annat. Ha det så bra med er alla.
Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0