Snart är dagen slut...

Snart har även denna dagen kommit till sitt slut. Kan inte fatta var dagarna tar vägen nu för tiden.

Idag har det inte hänt så mycket.
Mest tagit det lugnt o inte mycket mer.
Det mest ansträngande idag måstre varit matlagningen, vilket tog 15 minuter bara. Visst är det jobbigt :P
Var en sväng hos Alvins mormor o morfar. Gammalemormor var med där o Alvin ville inte släppa morbror ifrån sig. Försökte han sig på att göra något annat än att busa med honom SKREK han rakt ut. Han tror väl man får som man vill om man gör så. O morbror veknade...så klart.

I morgon är det i alla fall en ny dag. Så ska jag jobba. Ska bli så roligt.
Trivs verkligen med mitt nya jobb. 
Jobbade natt tigigare i veckan o det gick riktigt bra. Jobbar väldigt gärna mer natt :)
Jag är ju natt människa, kanske därför jag trivs så bra med det.
I morgon blir det i alla fall en dag tur. 7-13 eller 14. Inte riktigt säker på tiden när jag slutar. Ska bli kul.

Nej, nu kanske jag får ta o krypa ner i sängen så jag orkar gå upp i morgon när klockan ringer.

Ha det bra med er alla.

Soliga pussar o kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är han ett litet charmtroll, inte konstigt att Macke inte kan nonchalera honom han är ju för söt, bevis på att de utvecklas när de fattar att man kan nog skrika sig till det:).. Finns fler som veknar eller hahaha kramizar mamma

2009-07-17 @ 01:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0