Äntligen färdigt!!!

Har ändrat utseendet på bloggen...som ni ser :)
Det tog en evighet. Det ville bara jävlad med mig. Men till slut gick det minsann.
Det var små saker som jag ville ändra med. Det var det som gjorde att det tog sån tid. Det o att jag hade bestämt mig för att jag skulle lyckas få inte bilderna på Alvin högst upp. 
Så nu är jag riktigt nöjd.
Nu kan man ju bara ta o uppdatera bannern när man vill ha in lite nya bilder på Alvin istället.

Sitter i soffan just nu med en kopp kaffe o en cupcake.
Ska snart ta o krypa ner i sängen. Imorgon ska ju Alvin på sin 1 års kontroll på BVC. Ska få spruta då med. Men han är så duktig när han får det. Säger inte ett ljud. Sitter bara stilla o tittar. Mammas dukriga gosse.

Idag har Alvins mormor lagt upp ett par byxor till Alvin. Vita finbyxor som han ska ha på sig den 28 juni :) Han var så fin. 
Lägger in lite bilder på det i början av nästa månad :)

Nej, nu får ni ha det så bra med er allihop som läser detta.
Puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Satt här o läste lite, undrar vart bor ni? Så söt din gosse är! kramis

2009-06-18 @ 00:00:59
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

där bor min pappa och mina småsyskon :D

2009-06-18 @ 10:17:41
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0