Det blir lite tid mellan inläggen....

Idag har det varit en skön o lugn dag. Har faktiskt inte gjort något vettigt alls. Bara tagit det lugnt o gosat o lekt.
Var nere en sväng hos Alvins mormor, morfar o morbror. Alltid lika kul. 
Alvin fick vara lite själv mer mormor o morbror när pappa var o handlade med morfar o jag var i tvättstugan två rundor. Skönt att bli av med tvätten. Hade ju nästan inget kvar i garderoben. Inget att ha på sig i alla fall :)

Sen har jag beställt saker så jag kan göra cupcakes till Alvins födelsedag den 1 juli. Hoppas att dom blir bra. Blir cupcakes med grönchoklad(!), frosting med vit choklad på o små söta grodor att dekorera med. Lägger upp bilden på dom sen efter hans födelsedag. :D

I morgon bär det av ner till Dalby. Ska träffa min underbara kompis Lina o hennes familj. Ska bli så roligt. Det är ett bra tag sedan vi hae tid att träffas sist. 

Sitter med en film på, på tvn. Skit film verkligen. Meet the spartans heter den. Trodde den skulle vara bra, men icke. Så jag satte mig med datorn istället.

Alvin sover gott sedan snart 2 timmar tillbaka.

Nee, nu ska jag gå ut i köket o hämta mig en kopp kaffe o läsa lite nyheter tänkte jag.

Ni får ha det så bra med er alla som läser detta. 
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0