Oj oj oj, LÄNGE sen sist.

Det är över två månader sedan jag skrev sist. Har bara inte blivit av. Tid har inte riktigt funnits till det. Men jag ska försöka bli bättre på det...Lovar!!

Vad är det då som har hänt sedan sist. Ja...Alvin har äntligen fått sin tredje tand. Han har ju haft 6 stycken i överkäken som har velat titta ut i en evighet nu, men dom har envisats med att inte komma ut, men nu har i alla fall den ena kommit :).
Sen står han själv, springer runt möbler, ska på o kladda på ALLT. Han kan även gå något steg helt själv...När han inte riktigt tänker på det.
Sen ÄLKSAR lillkillen musik. Sjunger o dansar. Så gulligt. Man får inte lov att stänga av musiken för honom. Då blir han sut :P
Sen var vi på 10 månaders kontroll för en vecka sedan, fast han blev 11 månader mindre än en vecka efter. Dåligt med tider. Det gick jätte bra. Läkaren var så nöjd med allt. Alvin var 79 cm lång!! o vägde 10,71kg Stor kille nu :)

Själv sitter jag o söker jobb. Det går ju inte att hitta så mycket.
ÖNSKAR, ÖNSKAR, ÖNSKAR  att jag snart hittar något. Håller tummarna.

Nej, nu får jag skriva mer en annan dag.
Ha det så bra med er alla. Pussar o kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0