Helgen försvann snabbt.

Helgen som har varit nu, den bara försvann. Har ingen aning om var den tog vägen alls.
Gjorde inte så speciellt mycket. Hade mest det mysigt här hemma o busade.
På lördagen var jag hos Louise på kvällen. Trevligt trevligt. Vi delade en flaska vi o sjöng karaoke tills vi inte hade någon röst kvar :) Vi lät som två kraxande kråkor till slut :D
I söndag fick Alvin för sig att han skulle sitta i en tom välling kartong. Knasunge. Sen skulle David dra honom fram o tillbaka i den i vardagsrummet. Det var precis han kom ner i den, men han skulle absolut INTE komma upp ur den.
Igår var jag sjuk, men känner mig bra idag igen, bara trött, men det kan jag stå ut med :)
Kom på att jag inte hinner skriva mer nu. Insåg vad klockan var.
Ska bara lägga in lite bilder snabbt, sen ska jag fixa middag.
Skriver kanske mer sen.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0