Så var onsdagen slut = HELG

Japp, kort vecka :) Fast det är sista veckan det är så. Från nästa vecka blir det en dag mindre. Men det blir ju i alla fall tre hela dagar. Sååå skönt :) Fast det är klart, får man i skola har man ju inte direkt ledigt. Man har ju läxor, tyvärr. Men inget man kan göra något åt, så det är bara att göra det.
Idag har det inte hänt så mycket. Jag o Alvin var själva till 13.30 ungefär. Sen kom David hem, tre timmar tidigare än vanligt. Det gillar vi :) Så vi åt lite lunch tillsammans o fikade på russinkakor som jag o Alvin gjorde innan. Eller Alvin smakade lite på degen o åt en massa russin o tyckte jag skulle stänga hushållsassistenten, den väsnades, så han skällde på mig...Gullunge. Han visar klart o tydligt när han inte gillar något.
Sen har vi lekt o gosa resten av dagen. Inte gjort något vettigt alls. Inte ens till middag, men så får det vara ibland. Hade bara ugnspannkaka, men Alvin älskar det. Trodde han skulle spricka som han åt. Fick ta tallriken av honom till slut. Han åt för att det var gott. Han var så mätt att han inte ens orkade tugga till slut.
Nu gör jag inte så mycket. Har tvn på o pratar på msn...Trevligt.
Får väl ta o lägga mig snart. David ska o ta blodprov i morgon.
Nej, nu har jag inget mer att skriva. Ha det så bra med er alla som läser.
Puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin headern blev :D

2009-11-13 @ 00:00:33
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0