Slappedag

Idag har det varit en riktigt lugn dag.
Alvin har nog inte mått helt bra. Han har haft lite förhöjd temp o varit väldigt gnällig, ledsen.
Men lite har vi i alla fall fått gjort idag.
Vi fixade på Alvin rum o fick upp hans Cars room-make-over-kit. Blev riktigt bra om jag får säga så själv :P
Bedöm själv :)
Vad tycks??

Alvin blev i alla fall nöjd. Han klappar på bilarna ha kommer åt o ler från öra till öra.
Sen har Vi ritat lite idag. Alvin har ritat en teckning som vi ska skicka till hans farmor o farfar. Han tyckte att det var jätte roligt. Första gången han ritar på riktigt. Innan har han bara kladdat på ett papper med penna. Men idag köpte David hem en massa kritor som var lite tjockare än vanliga. Lättare att hålla då ju :) Så han satt jätte länge o när han var klar la han i från sig kritorna. Trodde bara han var klar med den teckningen, så han fick ett nytt papper, men han vill inte rita alls mer. Men den han gjorde blev jätte fin o färggrann. Farmor o farfar kommer bli så glada på måndag när dom får brevet på posten. :)
Såhär duktigt ritade Alvin :)

Sen har vi inte gjort så mycket mer ikväll. Satt bara i soffan o kollade på film. Dom visade Kungfu Panda på Canal+ o den gillade verkligen Alvin. Han satt o skrattade o viftade med armarna. Överlycklig liten kille. Efter filmen busade vi. Så han var helt slut när det var dags för honom att gå o lägga sig.
Så det har varit en bra dag med andra ord, bortsett från tempen o det dåliga humöret innan Alvedonen hjälpte.
Måste bara visa Alvin igår kväll. Då sprang han runt med två nappar i munnen o var jätte lycklig. Ville dock inte att jag fotade honom. Därav den dåliga bilden.

Nu efter Alvin lagt sig åt jag o David varma mackor och så har vi kollar på Hellboy 2.
Nu ska jag ta o kolla på Criminal minds som jag spelade in innan, sen tror jag att jag ska ta o krypa i säng.
Ny dag i morgon.
Hoppas vädret tillåter för en promenad.
Ha det så bra med er alla.
Puss o kram på er. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så busiga de är! :)

Elias har också en sån pyjamas (fast den har blivit för liten nu) och han använder också Mam's nappar, de är bra! :)

2009-12-14 @ 21:56:06
URL: http://www.emeliesgodsaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0