8 dagar sen sist.

Det har väl inte hänt så jätte mycket under dom dagarna. I onsdags förra veckan var jag i skolan. Hande pskykologi. Det var faktiskt riktigt intressant och sen i lördags var jag o Alvin med Louise o Sören på Färe. Dom hade hatnverksdag. Skulle egentligen åkt till Brobymarknad, men David låg sjuk hemma.
På söndag natten sov jag ingenting. Låg o hosstade konstant fram till ungefär 6.30, då jag somnade av ren utmattning...David hade alltså smittat mig.
Mådde inte alls bra på söndagen, det slutade med att vi fick åka in till akuten med mig o Alvin, dom sa att det kunde var svininfluens vi hade fatt, men arr hon inte var säkert. Hon tyckte inte vi var så pass dåliga att hon tycker vi skulle gå in o utsätta oss för dom som var MYCKET sämre. Så vi fick vara så snälla att åla hem igen. Så nu äter Alvin alvedon o en extra astma medicin tills han blivir frisk. Det verkar räcka...O så får han näsdroppar.
Med mig är det lite sämre. Fick åka till vårdcentalen igår precis innan dom stängde. Hade jätte svårt för att andas. Fick inhalera medicin, men det hjälpte inte direkt. Fick även antibiotika utskrivet, för läkaren såg hur dåligt jag mådde. Han ville inte att jag skulle gå såhär för länge utan att vända det. Så nu tycker jag inte att jag gör annat än äter medicin. 6 olika sorter!!! Tur att jag inte gör det i vanliga fall. Då är det bara en. Men tre av dom jag tar nu är mot astman o andningen. 2 för hostan o så o 1 febernedsättande.
Det var ett bra tag sedan jag mådde så här dåligt sist. Usch. Nu vill jag bli bra igen!!!!
Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Ni får ha det bra med er alla som läser detta.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0