Då var måndagen nästan slut...

Har precis kollat på CSI NY, innan det var det Idol. Blev så glad att det var Calle som gick vidare. Får väl se hur det går om en liten stund med.
Vad har då annars hänt idag?!
På förmiddagen var jag i skolan. Hade vård o omsorg. Riktigt intressant. Känns skönt att jag kommit igång med skolan igen, så jag kan få en utbildning. Sist hoppade jag ju av för att jobba som assisten o det jobbet har jag ju inte kvar.
När jag kom hem satt jag o slappade en halvtimme medan Alvin lekte här...O var lite gnällig.
Sen gick vi ner till affären. När vi kom hem från affären sprang han runder här på gården o hade det jätte roligt. Till sist fick fick gå in för det började blåsa så Alvin nästan flög bort...o det vill vi ju inte.
När vi kom in fikade vi lite, sen fick Alvin leka lite till innan det var dags för vila.
Efter vilan var det middag. Stuvade morötter o falukorv...Alvin ÄLSKAR det. Sitter o säger mmm när han äter det.
Sen gick vi ner till Alvins mormor o morfar. Sen körde morfar o David iväg. Bogserade bilen till verkstaden. Dom hade tydligen borrat TVÅ hål i vår tank...IDIOTER...Han som skulle fixa bilen var inte så säker på att det gick att laga, så antagligen får vi köpa en helt ny tank o sätta dit...SUCK.
Just nu ligger Alvin i sängen o vill INTE sova. Fattar inte varför. Förhoppningsvis somnar han väl snart.
Ska se om det finns någon bra film att se. Sen ska jag kolla på Idol 22.40 med. Sen blir det nog sängen efter eventuell film. TRÖTT. Sov nog bara 3½ timme i natt. Blaaaa!!! Blir så irriterad på att jag sover så dåligt. Man känner ju inte säg som den pigga glada mamman man vill vara, tur att man faktiskt kan pressa fram så man i alla fall verkar vara det. :)
Nej ni får ha det så bra med er alla.
Men innan ni stänger ner bjuder jag på en bild från buset ute idag.
Alvin i full fart ute. Mammas tuffing i skinnjacka o supersnygga addidas skor.
Ha det bra. Puss o kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sikken tuffing!

2009-10-02 @ 00:33:58
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0