Helg...O ARG!!!

Nu var första dagen på helgen slut. Dagen har varit sådär. Både bra o dålig.
Alvin var på toppen humör större delen av dagen. Det var först efter vilar som har var på gnälligt humör. Tror det beror på den ena kindtanden som är påväg upp. Det ser riktigt hemskt ut. Förstår om han har ont av det. Man kommer ju ihåg hur ont det gjorde när man själv fick visdomständerna...AJJJJ.
Det tog en halvtimme innan vi lyckades få honom att äta middag idag. Stackaren, bara grät o var tjurig. Sen var han på bra humör igen. Var hos hans mormor, morfar o morfar o dit kom även hans gammelmormor, så det var kul. Fick busa, men var inte riktigt på sitt vanliga solskenshumör.
Idag när David skulle köra ner till affären för att handla hem lite som fattades till middagen gick det några minuter. Trodde han undrade vad han skulle köpa eller något, men NEJ!!!! Han sa, Ehh, jag kommer inte ner till affären med bil. Jag stod som ett frågetecken. Tänkte sen att batteriet eller något kanske inte funkade. Men då berättade David att det var ett stort hål i tanken o bensinen forsade ut!!!
Någon har alltså borrat hål i tanken på bilen!!! Skulle ha vår bensin, men inte fått någon, för larmet har antagligen gått o skrämt bort dom.
Vilka jävla människor det finns. Detta kan komma att kosta oss en smärre förmögenhet!!! Idioter. Tack för det!!! Får se på måndag hur mycket det hela går på. Håller tummarna för att han kan fixa hålet så vi slipper byta tanken o inte behöver lägga ut så mycket pengar.
Som ni säkert förstår är jag jävligt irriterad!!!
Tur man har sitt lilla charmtroll som får en att tänka på annat. Annars hade jag nog gått o varit irriterad hela tiden.
Nu ska jag nog snart ta o krypa ner i sängen. Så trött. I morgon MÅSTE jag plugga. Har lite som måste vara klart på måndag. Men förhoppningsvis tar det inte så lång tid.
Ska nog ta en kopp kaffe bara innan jag kryper i säng.
Tänkte bjuda på en bild.



Mitt lilla charmtroll. Nyvaken, men går rakt på leksakerna.


Ha det bra med er alla. Sov gott. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: madde

Så söt han är<3

2009-09-26 @ 21:15:08
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack för tipset men sådan kan vi itne ha... vi behöver ngn som man kan fästa på ngt annat vis tror ja.. om ja förstår bilden rätt..

2009-09-26 @ 23:48:55
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Okeeej... Casper har ju en stor resårmadrass så de får inte plats riktigt.. hmm undras var man kan hitta en.. annars får ja väl köpa en bräda o måla den och spika fast haha !

2009-09-27 @ 00:12:06
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hur stora är dem stickersna? Jag hade innan för ett tag sen men tyckte dem va för små så det såg helt "kladdigt" ut. Men finns de större är ja ju lite intresserad.. var köpte du dem? kram

2009-09-27 @ 00:20:52
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0