Jaha, vad har egentligen hänt idag?!

Jag har ingen aning om vad som har hänt idag. Känns faktiskt som vi inte har gjort något alls!!!
Bara en massa mys, bus o gos.
Ja, o sen var vi ju en sväng hos Alvins mormor, morfar o morbror. Vilket han tyckte var lika roligt som vanligt :)
Alvin fick smaka något nytt till middagen idag...Hemmagjord tzatziki...O han tyckte det var jätte gott, men det märktes nog att han hade ätit mat med vitlök i, för när vi kom till mina föräldrar tog Alvins morfar upp honom i famnen o frågade Alvin om han hade ätit vitlök :P
Resten av kvällen har varit lugn.
Kollade på Idol, sen kollade jag på en skräckfilm, den borde nog inte fått kallats det, men nu gjorde den det. "All the boys love Mandy Lane" hette den. Ganska oki film.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skulle behöva plocka undan lite här hemma, men känner inte riktigt för att ställa mig o göra det nu. Får se vad jag göra :)
Har i alla fall inget mer att skriva denna gången.
Ha det bra med er alla. Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0