Lördagen slut.

Vad har egentligen hänt idag. Tycker inte jag har gjort så mycket mer än pluggat. Trött på det nu. Orkar bara inte. Har 1/3 fråga kvar. Känns som jag aldrig blir klar med den.
Alvin har varit en go liten kille idag...Som vanligt alltså. Pussig har var varit. Mysigt.
Han fick ta en dusch med mig tidigare idag. Uppskattades som vanligt INTE. Han tycker verkligen inte om att duscha eller bada. Blir helt hysteriskt ledsen. Man tycker så synd om honom.
Han älskade middagen idag. Åt massor. Hade fläskpannkaka. I morgon vet jag med att han kommer älska det. Ska ha morotsstuvning o falukorv. Han ÄLSKAR verkligen det. Jätte duktig på att äta grönsaker. Så man har ju blivit duktigare sen han blev "stor" med att ha grönsaker alltid. Innan tänkte man...Idag gör det inget om vi hoppas över det...Nu har vi ALLTID det.
Nej, nu hinner jag inte skriva mer. Ska göra det sista på frågan o sen lägga mig.
Ny dag i morgon.
Måste ju bjuda på en bild innan jag slutar skriva med.
Alvin har hittat saftflaskan o är jätte lycklig över det.
Ha det bra med er. Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: mamma/alvins mommo

VILKET leende våran solstråle har man smälter som smör i solen puss mormor/mamma

2009-09-27 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0