Borde egentligen lägga mig...

Ja, egentligen borde jag väl det.
Ska ju upp i morgon o hinna med att äta, göra mig i ordning, få Alvin klar mm mm mm innan vi ska köra till BVC vid 10 tiden.
Saker tar ju mycket längre tid att göra när man har Alvin springandes runt benen o ska kolla vad man gör.
Idag har jag inte gjort så mycket. Bara det vanliga man alltid gör.
Jo, sen var min lillebror här med i några timmar. Alvin ÄLSKAR verkligen sin morbror. Han blev verkligen överlycklig när han kom hit :)
Han skulle stå vig honom o leka hela tiden.
Annars har det inte hänt så mycket som sagt.
Det ska bli spännande att se i morgon hur stor vår lille gosse har blivit. :)
Tråkigt nog ska han ha spruta med :( Men han är alltid lika duktig :) Bara jag som tycker det är lite jobbigt. Men men, det är väl så det är att vara mamma. Man är lite överbeskyddande.
Nej, nu MÅSTE jag krypa i säng.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0