Evigheter sedan sist...

Jag har helt enkelt inte haft ork att skriva. Har haft sån jävla jobbigt migrän, så då prioriterar man inte att sitta vid datorn o skriva något som man egentligen inte behöver skriva :P
Just nu sitter jag och pratar med min underbara Louise ♥
Se till att bli frisk nu så vi kan träffas :P
Min migrän har i alla fall blivit bättre, så jag tänke göra en liten uppdatering nu här innan jag tar o kryper ner i sängen med min älskade make :) Att man kan älska någon så mycket ♥ ♥ ♥
Vad ska jag då berätta?!
Min viktnedgång går riktigt bra. -5kg nu. Det går sakta men säkert neråt :) Riktigt stolt över mig själv, om jag får säga så :)
För övrigt tror jag inte att det hänt så mycket sedan jag skrev sist.
Bara det gamla vanliga o sen har jag ju varit hos doktorn o så har Alvin fått andra vaccinationen mot svininfluensan.
Han fick biverkningar av den. Feber i två dagar, sen var han samma gamla vanliga Alvin igen.
Detta blev väl inte så mycket till uppdatering, men bättre än inget kanske?!
Nej, nu tror jag att jag ska krypa i säng.
Ska försöka komma ihåg att skriva lite i morgon med.
Ha det bra. God natt.
Puss o kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0