kom ihåg :P

Se, idag kom jag faktiskt ihåg att jag skulle skriva i blogg...Även om det var i sista minuten.
Idag har vi inte haft så mycket för oss.
På förmiddagen var jag o Alvin hemma själv. Hade det mysigt o busade en massa. Sen gick vi ner en sväng till Alvins mormor o morfar. Alvin älskar verkligen att gå dit. Springer till dörren så fort vi säger att vi ska dit :) Gullunge. ♥
Sen var det vila för Alvin, så då passade jag på att bara slappa lite. Den lille killen kan verkligen köra slut på en.
Efter vilan var det dag för middag. Sen lektes det en massa. Alvin busade med sin pappa, som han inte hade sett förrän det var dags för middag. Sen fortsatte kvällen med Bolibompa o sen kvällsmat o i säng för honom.
Sen satte jag mig tillrätta i soffan o kollade på tv. 90210 o Secret life of an american teenager. Vilket gjorde att jag helt glömde att sätta bröd på bakning :/
Tur man har ett bröd i frysen för just såna här tillfällen :P
Nu har jag precis kollat klart på filmen Mall Cop. Rolig film. Ska snart krypa i säng.
På fredag ska David in till stan på förmiddagen. Får se om jag o Alvin följer med. Gå en runda på stan själva o ha det mysigt.
Någon som kanske har lust att gå med oss??
Nej, nu kallar sängen.
Ha det bra alla. Sov så gott.
Pussar o kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi äääällllsssskkkkkaaarrrr när han (ni) kommer ner pussissar

2010-02-08 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0