Paket på posten...

Idag fick jag hem paket som jag hade beställt från e.l.f. Fullkomligt älskar deras saker.
Att inte allt smink kan ha den kvaliteten o det priset.
Detta är vad jag köpte :)
Stenciler för att få snygga ögonbryn.



Pincett.


Lösögonfransa. Aldrig använt det tidigare.


Concealer för underögat och highlighter i ett.



Korrektionsconcealer.



Borste till consealern.



Startset med mineral foundation, mineralconsealer och mineralrough.




Kabukiborste.
Jag har inte hunnit prova något av det än. Orkar inte göra det idag...Tror jag inte i alla fall :P
Men i morgon ska jag prova det i alla fall.
Nu ska jag snart ut i köket o fixa till middagen. Ska har citronkyckling idag. Har aldrig gjort det innan. Satt o kollade på internet efter recept på helkyckling, så hittade jag det receptet. David tyckte med att det lät gott.
Återstår att se om det smakar lika gott som det lät o såg ut som på bilden :)
Skriver med i kväll o berättar om dagen.
Ha en fortsatt bra dag med er alla som läser detta.
Puss o kram på er.

Kommentarer
Postat av: ida

behöver du fler kabukiborstar eller känner någon som vill ha så.. :)

http://www.tradera.com/auktioner/Dida_fp9

hoppas allt är fint med er!

2010-03-03 @ 13:04:48
URL: http://idapettersson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0