Snabb bloggning...

Det blir NOG bara ett kort o snabbt inlägg skrivit nu.
Resten av dagen sedan jag skrev innan har det inte hänt så mycket.
Kunde i alla fall inte låta bli att prova lite av dom nya sakerna jag fick hem idag :D
Dom där stencilerna...Inte bra. STORA var dom. Alltså inte vad jag hade förväntat mig. Hade fått lägga till en massa hårstrån för att det skulle "passa".
Pincetten var i alla fall riktigt bra. "Tappade" inte hårstråna när man plockade ögonbrynen, vilket många har en förmåga att göra.
Sen måste jag säga att det där setet med concealer, foundation o rough var SKIT BRA. Gud vad det täckte bra UTAN att man kände sig sminkad. Man kände inte ens att man hade smink på sig. Så det kommer jag absolut att köpa fler gånger, där det väl tar slut. Man använder ju nästan ingenting, så det kommer ju vara i en evighet.
Resten får jag prova en annan dag. Blev inte av idag. Det var ju för mineralsminket jag handlade det. Det andra var bara en bonus. :P
För övrigt har det inte hänt så jätte mycket idag.
Gjorde en riktigt god o enkel middag idag. Det tog lite tid, men det skötte sig själv :) Gillar sånt.
Det blev ris citronkyckling o sås.
Alvin fullkomligt älskade det. Han kastade i sig maten o blev proppmätt :) Bra att han uppskattar mammas mat.
Det blir samma mat i morgon eftersom det blev en massa över. Vi äter ju inte upp en hel kyckling på en middag precis :P
Efter maten var Alvin på jätte dåligt humör, men det var bara för att han vill hem till sin mormor o morfar. När jag sa att vi skulle dit blev han jätte glad o sprang o hämtade sin Iggle piggle o Upsy Daisy, som han som vanligt skulle ha med sig dit :)
Var där i en o en halv timme ungefär. Sen gick vi hem igen. Alvin gjordes i ordning för natten o fick välling o sen la vi honom för natten.
Sen har jag bara kollat på film i kväll o bara tagit det riktigt lugnt.
Nu tror jag faktiskt att det blir att krypa ner i sängen. Är riktigt riktigt riktigt trött.
Kanske skriver igen i morgon...Vem vet...
Ha det bra med er alla.
Puss o kram o god natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0