Ett tag sedan igen.

Men som vanligt har det inte hänt så värst mycket.
Det är i alla fall ett nytt år.
Detta året ska bli ett bra år. Det har jag bestämt mig för. Från o med på måndag ska det INTE ätas något onödigt o det ska lagas nyttig mat. Visst, någon gång får man ju synda till det, annars ger man bara upp...I alla fall jag.
Jag har bestämt att på Alvins 2 årsdag, den 1 Juli, ska jag ha hunnit med att gått ner minst 15 kilo. Det ska jag FAN lyckas med. Denna gången ska jag inte ge upp halvvägs bara för att jag tycker att det tar emot.
Jag har bestämt att jag ska få bättre kroppsligt.
Tror att det kommer bli lättare sen när man någon gång i framtiden blir med barn igen, eftersom jag antagligen får räkna med dom hemska foglossningarna jag hade när jag väntade Alvin. Men det är det helt enkelt värt när man vet vad man får ut av det i slutänden.
Så håll nu tummarna för mig.
På nyår var vi hos Alvins mormor, morfar o morbror. Hans gammelmormor var med där. Vi åt smörgåstårta o fikade på bakelser. Gott.
Sen på kvällen var min älskade Louise här. En människa jag ALDRIG hade klarat mig utan. ♥
Vi drack lite vi, pratade o spelade spel. Vi var båda genomtrötta, men lyckades ändå ha en riktigt trevlig kväll...Som vanligt med andra ord. Det trevliga alltså, inte tröttheten :P
Igår kväll var jag en sväng hemma hos Louise på kvällen. Fyra timmar o tre stora koppar kaffe. TREVLIGT TREVLIGT.
Idag har det nog inte hänt så mycket. Var hos Alvins mormor o morfar en sväng i alla fall. Sen på kvällen var det Bolibompa o lördagsgodis som gällde. Alvin älskar choklad har vi kommit fram till. Vill ha MER hela tiden :P Tur man sätter en gräns, annars vet i tusan om han inte hade kunnat sätta i sig en hel chokladkaka. Gotte grisen.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Genom trött. Får mysa lite med David. Skönt att bara få koppla av lite efter en dag med en son som är i full fart hela tiden.
Ha det bra med er alla.
Puss o kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0