Klarat av ännu en vecka.

Nu har det gått en hel vecka till av min viktnedgång.
Denna veckan var det inte lika mycket som jag hade gått ner som förra veckan. Men är lika glad ändå.
Det var ju ändå 0,9 kg. Så sammanlagt 3,2 kilo på två veckor.
Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv :)
Sen har Alvin med varit riktigt riktigt riktigt duktig idag.
Vi fick hem hans potta idag. Jätte bra är den verkligen.
O han har redan fattat att han ska kissa i den :)
Är världens stoltaste mamma just nu.
Blir inte mer skrivet idag. Pallar inte.
Ha det bra med er alla som läser detta.
Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen å va skoj!!! kämpa på detta klarar ju du galant!

2010-01-19 @ 22:51:31
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: mamma

Du är så duktig.Kommer klara viktnedgången utmärkt, sen vår lilla kille är såååå duktig, han fattade redan 1a dagen vad det var frågan om, o sååå stolt han såg ut :) kramizar

2010-01-22 @ 15:43:23
Postat av: Millah

Tack för dina jätte fina ord :) Jag blir så himla glad.



Kramar

2010-01-28 @ 14:47:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0