Tisdagen slut.

Har inte blivit av att skriva på ett litet tag nu. Har helt enkelt inte orkade med det.
Var först förkyld, sen jag har nu fått ont i bihålorna, vilket jag oftast får efter en förkylning. Blir grymt trött av tabletterna jag tar mot det.
Men tänkte i alla fall att jag skulle göra en kort uppdatering.
Det har väl egentligen inte hänt så mycket sedan sist.
Skolan har kommit igång igen, men jag kunde inte gå på första lektionen, som var igår, eftersom jag är sjuk. Så på måndag är nästa lektion istället. Tror även det är lektion nästa onsdag, men är inte helt säker. Måste kolla pappret först för att säkert vet.
Igår var vi hos Alvins mormor o morfar för första gången på många dagar, eftersom jag varit sjku som sagt, men bihåleinflammation smittar ju i alla fall inte.
Annars har vi mest haft det lugnt här hemma. Riktigt skönt.
Alvin springer runt o babblar på jag nästan får skav i öronen. Synd att man inte fattar allt.
Vi har i alla fall fått reda på av honom att "bestick" heter betell. För i förrgår höll han upp en av sina leksaks gafflar o kniv o sa, -Titta, betell. Mammas o pappas gullunge det. Sen "drick" heter, Gicka :)
Han har faktiskt ett stort ordförråd, men han säger absolut ingenting på beställning. Det är han för envis för. Så i mellan åt dyker det istället upp ett ord, sen tar det lång tid, ibland veckor, innan han säger ordet igen. ♥
Just nu sitter jag med både en kopp kaffe o en smoothie framför mig. Gott gott.
Lyckades förresten att gå ner en hel del i veckan som var. Hela 2,3 kg. Hoppas det kan fortsätta lika bra, även om det inte kommer var så mycket :)
Nej, nu ska jag sitta i lugn o ro o drick kaffet o smoothie.
Ha det så bra med er alla.
Puss o kram på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej tjejen. Vad tränar du för nåt?? Jag försöker också gå ner lite i vikt men har inte lyckats så bra. :( Kramis

2010-01-12 @ 23:21:33
URL: http://angelicahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0